Tehokas myyntiprosessi

Myyjä on kallis prospektoija. Myyjää ei tarvita ostajan ostoprosessin alkupäässä. Itse asiassa, ostaja ei edes halua nähdä myyjää, ennen kuin on valmis ostamaan tai kysymään lisätietoja. 

Laadukas myyntiprosessi varmistaa ostamisen helppouden sekä vapauttaa myyjien aikaa tuottavampaan toimintaan.

Miten palvelumme toimii?

Olemme tehneet asiat helpoksi. Jos olette toiminnan immeisiä, ettekä pelkää kääriä hihoja, tarjoamme eväät menestykseen; kattavan kartoituksen, konsultoinnin ja potkaisemme persuksille. 

Jos taas haluatte valmiiseen pöytään syömään ja lentävän lähdön, laitetaan homma avaimet käteen - meiningillä. Kartoitamme, konsultoimme ja hoidamme käyttöönotot tarvittaviin palveluihin.

1. Alkukartoitus

Myynnin tehostuspalvelumme pitää aina sisällän kattavan alkukartoituksen, jolloin voimme syventyä organisaationne nykyiseen toimintaan, tuloksiin ja mahdollisiin järjestelmiin. Alkukartoituksen jälkeen puretaan kartoituksessa esille tulleet asiat toimenpide-ehdotuksiksi.

2. Toimenpide-ehdotukset

Laitat sitten kädet saveen tai otat avaimet käteen, kaikki tapahtuu toimenpide-ehdotusten pohjalta. Meillä on erittäin hyvä käsitys, minkälainen prosessin tulee olla. Myyntiprosessi harvoin on one-size-fits-all - tyyppinen, vaikka yhtäläisyyksiä on paljon. Siksi toimenpide-ehdotusten esittäminen ei tapahdu pelkästään ylemmälle johdolle vaan se läpikäydään mieluiten koko myyntiorganisaation kanssa. Näin saadaan myös suorittavan portaan näkemyksiä esiin.

3. Käyttöönotto

Avaimet käteen - palvelulla hoidamme sovittujen palveluiden käyttöönoton sekä opastuksen. Emme toki jätä omatoimisia organisaatiotakaan pulaan, vaan tarjoamme sparrausta uuden edessä.

4. Jälkipyykki

Haluamme varmistaa, että prosessi on oikeasti niin tehokas kuin luvattu. Siksi käymme vielä muutoksen jälkeisen palaverin, kun prosessi on hetken aikaa ollut käynnissä. Avaimet käteen - palvelussa noudatamme myös rahat takaisin - takuuta. Jos myyntiprosessi ei ole tuottanut tulosta vielä korjauksenkaan jälkeen, palautamme rahat.

Palvelun hyödyt

  • Tehokkaampi prosessi parantaa liidien laatua ja määrää. Myyjien ajankäyttö siirtyy enemmän klousausvaiheeseen.
  • Myyjien motivaation kasvu
  • Myynnin kasvu ja pienentyneet henkilöstökulut
  • Myynnin johtaminen helpottuu