Viilattu myyntiprosessi tehostaa ajankäyttöä

Aika tappaa kiinnostuksen. Jos joskus on ollut ok odottaa päivä tai useampi, tänä päivänä ei ole. Vanha klisee pitää paikkansa ehkä enemmän kuin koskaan, mutta nopeat syövät hitaat.

Ketterä myyntiprosessi varmistaa, että verkosta tai sosiaalisesta mediasta tullut Inbound-liidi ei valu kilpailijoille, vaan voit pitää langat omissa käsissäsi. On tärkeää, että tässä vaiheessa myyvä osapuoli pitää langat käsissään sekä tekee liikkeet oikeaan aikaan.

Automaatio ja alustat kuntoon

Jotta myyntiprosessista saadaan viilattua mahdollisimman paljon tyhjää pois, kriittinen lähtökohta on, että yrityksenne verkkosivut ovat toimivat. Näin saadaan paras mahdollinen tulos aikaan.

Pahimmillaan yhteydenotot ohjautuvat myynnin sähköpostiin, jota ei lue kukaan. Tai myyntijohtaja kerran viikossa, jolloin jaetaan jo vähän homehtuneita liidinpalasia.

Prosessin ensimmäinen askel on, että liidit ohjataan yhteiseen tietokantaan, etteivät ne roiku haalistumassa yhden ihmisen sähköpostissa. Näin saadaan myös helposti ja nopeasti tietoa, vaatiiko liidi jatkojalostusta vai onko mahdollisuus sopia jo tapaaminen liidin kanssa.

Esitykset kuntoon

No niin, pääsit tapaamiseen asti. Onnea! Emme puutu siihen, miten myytte, mutta voimme viilata yritys- ja tuote-esittelyn vaiheet kuntoon sekä myös analysoida, mikä kohta toimii ja mikä kohta vaatii parannusta

Nopeampi tarjousvaihe

Isoimmat pullonkaulat tehdään tarjousvaiheessa, kun ostaja on kuumimmillaan. Mikäli ostaja joutuu tekemään ylimääräisiä ponnisteluita tarjouksen hyväksymiseksi, sitä helpommin kauppa sivuutetaan.

Tarjoamme työkalua, jolla tyylikkäiden tarjousten luonnin lisäksi seuraat ja muokkaat tarjousta reaaliajassa - vähentäen näin ajankäytön minimiin. Samalla tarjoat myös mahdollisuuden hyväksyä tarjouksen yhdellä napin painalluksella - Voit siis klousata tarjouksen puhelimessa, kirjallisesti.